Lejebetingelser

BETINGELSER

Oprydning/rengøring

Salen:

Alle borde og stole sættes på plads som vist på oversigtstegningen, Bordene tørres af, Gulvet fejes, Alt affald fjernes

Bliver der spildt på gulvet tørres det op med det samme, da det kan afsætte pletter

 

Køkkenet:

Alle ovne renses med ovnrens, Opvaskemaskinen tømmes, proppen tages op. Opvaskemaskinen rengøres, tørres af indvendig og risten skylles

Servicen skylles af inden opvask, efter opvask tørres servicen af og sættes på plads.

Er servicen ikke ren, vil der blive trukket 500,00 kr. fra depositum

Bordplader og komfur tørres af, Alt affald fjernes, Gulvet vaskes

 

Toiletterne og gangen:

Gulvet fejes, Affaldsspande tømmes

Oprydning udenfor: Affald, flasker, dåser og cigaretter skal fjernes, I hele området.

Huset stiller rengøringsmidler til rådighed (er placeret under håndvasken i køkkenet).

Åbnes branddøren på noget tidspunkt, skal der yderligere betales kr. 500,00 for udskiftning af kapsel over dørvrider.

 

Ødelagt service stilles i køkkenet og afregnes i opgørelsen af lejen.

 

Er ovennævnte ikke overholdt vil lejeudgiften blive forhøjet i forhold til forsømmelserne.

Der udlejes ikke til ungdoms fester under 25 år.

 

RYGNING INDENDØRS ER FORBUDT

 

FRITIDSHUSET DALL VILLABY

DOWNLOAD

LEJEBETINGELSER

LIGE HER

FRITIDSHUSET DALL VILLABY - KLOKKEVEJ 49 - 9230 SVENSTRUP J - INFO@FRITIDSHUSETDALLVILLABY.DK - 40875271